Yeni İnternetciniz

Yeni Ayarlarımız Mevcut Ve Wap Kapalılar İçin Çözümlerimizde...

11 Şubat 2015 Çarşamba

VPN İNTERNETİNİ BİLGİSAYARA BAĞLAMA

ADIM ADIM VPN İNTERNETİNİ BİLGİSAYARA BAĞLAMA 1-İlk önce aşağıdaki pdanet.exe yi kurun (linkteki) 2-Karşınıza Usb Driver found diye bir ekran gelirse Yes diyin 3-Sonraki pencere listesinden telefonunuzu seçin yoksa others seçin 4-Daha sonra usb skip seçeneğini seçip devam edin 5-Sonra Finish'e tıklayarak kurulumu bitirin 6-Aşağıdan pdanet apy'i indirip kurun ve açın ve connect usb seçeneğine basın (geliştirici seçeneklerden usb hata ayıklama açık olmalı) 7-Son olararak bilgisayarınızın simge tepsisinden (Sağ altta saatin yanında) PdaNet simgesine tıklayıp Connect Internet (USB)' e tıklamanız yeterlidir 8-son olarak Foxfikey apk ile android uygulamasını Full yapın BİTTİ elimden geldiği kadar ayrıntılı anlattım linkler Aşağıda PDANET PC İÇİN- PDA NET= pdanet.co/bin/PdaNetA4170.exe ANDROİD İÇİN= https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pdanet&referrer=utm_source%3DSoftonic ANAHTAR ANDROİD= http://www.mediafire.com/download/xtl0pup301j2ryp/foxfikey1.03-www.androidog.com.apk FORUMUMZADA MUTLAKA BEKLERİZ: www.forum724.com AKTİF OLARAK KULLANILAN FACEBOOK GRUBUMUZ: https://www.facebook.com/groups/843277242358376/
Arkadaşlarınızla Paylaşın
bedava internet

Unknown

Androidle ilgili çoğu yaptıklarım deneyimle sabitlenmiş durumda ve bende bu bilgileri size aktarmak için burdayım

1 yorum:

  1. Ben aynen uyguladim bilgisayardan connect. internet usb dedigimde please make sure your phone is attached to rhe computer and usb debugging is enabled on the phone hatasini aliyorum

    YanıtlaSil

Tasarlayan @ 2013 Bedava İnternet,Bedava İnternet Programı,Türkcell Bedava İnternet. Tasarım Bedava İnternetcim

Sitelerimiz

Güncel Haberler